"De scholasticorum et studiorum rebus": Comentaris

Enviat per Blai (Contact, Page)
Data: March 19th, 2006, 21:20

Jajajajajajajajaja... tens tota la raó, és plural, no singular.

~~~

Enviat per in vino, veritas (Contact, Page)
Data: March 20th, 2006, 12:45

blai, verba pennae sunt quae nobis volare iuvant. No oblides mai aixó i podràs volar per damunt dels altres, podràs veure les altres cares del món, conèixer allò que resta desconegut per als altres. Cada paraula que conegues et dóna permís per a utilitzar-la, estimar-la i llançar-la de nou al món. El diccionari és la Bíblia, les seues paraules no menteixen mai (som nosaltres els que sí ho fem) i només estàn ahí, esperant, esperant algú que les faça pròpies, que els done la vida que els falta entre tapes de cartró o bytes d´informació, tant se val. ave, amici!

~~~

Enviat per Ana (Contact, Page)
Data: March 20th, 2006, 15:53

No sé si me reconforta o me escandaliza el que sea un alumno el que se expresa de este modo. Parece que no está todo perdido, todavía quedan alumnos por ahí con ganas de estudiar y que se avergüenzan de lo que ven. Aunque, como dice, los responsables no son sólo sus compañeros, sino también esos bienintencionados profesores que miran hacia otro lado. Enhorabuena por la reflexión, Blai.

~~~

Enviat per Sebastià (Contact, Page)
Data: March 20th, 2006, 19:11

Blai,
Serem uns quants els profes agradablement sorpresos de llegir un escrit així d'un alumne, perquè no estem avesats a l'autocrítica per part dels alumnes. Està molt bé que n'hi hagi algun que pensin pel seu compte. De tota manera la culpa està repartida, i no solament s'ha de buscar en profes i alumnes, sinó també en les autoritats polítiques i en el sistema educatiu, que fomenten la falta d'esforç, en els pares que s'inhibeixen d'educar els fills (si no és per blasmar els profes) i, en fi, en el conjunt de la societat.
Com deia aquell: qui estigui lliure de culpa, que llenci la primera pedra.

~~~

Enviat per Blai (Contact, Page)
Data: March 20th, 2006, 20:23

Està clar que és un problema de tots, però la meva intenció era criticar el que he estat veien al meu voltant aquests últims mesos. A més, vinc d'una família dedicada al gremi de l'ensenyament (pare, mare, oncles, cosins...) i tots coincideixen en la falta d'implicació dels pares en l'educació dels fills. I sí, el sistema educatiu te falta d'una bona reforma, però dirigida des de les aules i no des dels despatxos dels polítics. Per cert, gràcies pels comentaris. xDD

~~~

Enviat per Valentina (Contact, Page)
Data: March 21st, 2006, 22:28

Hola Blai. Como dices en tu "insignificante reflexión" creo que yo estaría incluida dentro de la gran multitud que condena a la humanidad a verse hundida en la más absoluta ignorancia...(no sabes como lo lamento, oh pobre mártir Blai!)Ya que mis notas no se pueden considerar brillantes, es más, ni tan sólo "pasables" y quiero expresar aquí mi "humilde opinión", porque pienso que también es importante que "se oiga la voz de los desamparados" Como he dicho anteriormente, mis notas no superarían las espectativas que nos impone el batchillerato, pero, no me causa temor pensar que en un futuro pueda caer en la ignorancia, ya que sé, que mi mente inquieta no lo permitiría, al indagar día a día nuevas cuestiones que de verdad me interesan. Estoy de acuerdo en que no me emociona pensar que todos los días, voy al mismo sitio a sentarme en una silla para que me repitán una y otra vez las mismas cosas cuando me encantaría salir a la calle y aprender a vivir, sentirme parte activa de una sociedad

~~~

Enviat per valentina (continuación del comentario anterior) (Contact, Page)
Data: March 21st, 2006, 23:08

que me tenga en cuenta. También creo que un título no hace a las personas más o menos cultas, creo que ese mismo título no crea el compañerísmo, la conciencia de grupo, la solidaridad con los demás...(así lo pude comprobar en la última concentración que se celebró en Gandía contra la LOE, en la cual me alarmó la escasa participación de la población estudiantil...acaso a nadie le interesa lo que hagan con nuestro sistema educativo??) Pienso que esos valores los tienen las personas inculcados desde su educación y si alguien tiene interés hay mil maneras de aprender. Espero también y con este "humilde comentario" haberte demostrado Blai, mi nivel de comprensión y expresión, así como de ortografía...

~~~

Enviat per Blai (Contact, Page)
Data: March 21st, 2006, 23:42

Com deia Keyserling: generalitzar sempre és equivocar-se. No era la meva intenció posar tots els alumnes en un mateix sac. A més, com es dedueix del teu comentari tu si que tens un nivell adequat de comprensió i expressió, per tant, crec que no t’hauries de sentir al•ludida precisament per això. A més si t’has sentit al•ludida sobre algun altre comentari com el d’estudiar poc, per exemple, no crec que tu al suspendre un exàmen per no haver estudiat et negues a reconèixer que l'has suspès perquè no has estudiat. Per cert, això de "la voz de los desamparados", no entenc qui són aquests desemparats: ¿són aquells que estan al batxillerat perquè no volen anar a treballar?, ¿són aquells que estan al batxillerat per obligació però que preferirien no estar-hi?, i ¿perquè desemparats?. Gràcies pel comentari, ;-)

~~~

Enviat per in vino, veritas (Contact, Page)
Data: March 23rd, 2006, 10:23

per fi un duel dialèctic. Me placet.

~~~

Enviat per Prefereixo_No_Dir-lo (Contact, Page)
Data: March 23rd, 2006, 16:05

Hola, internautes. Jo també sóc estudiant de l'I.E.S. Pedreguer i haig de dir que estic totalment d'acord amb el text escrit per Blai (un suport cap ell que està malalat!).
Desde el meu punt de vista, tot alumne que trega menys d'un 4 com a norma general en una asignatura en Batxillerat no mereix estar allí ja que pot ser per dos motius:
- Una insuficient capacitat intel·lectual, (què coi fa fent Batxillerat si hi ha massa nivell per a ell?).
- Una insuficient dedicació als estudis, (suposant que tens suficient capacitat per a la comprensió del temari, una puntuació inferior a un 4 (si m'apretes a un 3,5) significa no haver obert el llibre en tot el tema i per suposat, una puntuació inferior a un 3 significa no importar-li una **** merda l'assignatura.
Crec que mols dels alumnes de Batxillerat HAURIEM de preguntar-NOS que coi fem allí?
SEGUEIX...

~~~

Enviat per Prefereixo_No_Dir-lo (Contact, Page)
Data: March 23rd, 2006, 16:12

...SEGUEIX
Com diu Blai en el seu anterior comentari, els qui estan per no treballar han de saber que acabaran fent-ho i que treballar no és res roí, és un ofici igual de digne treballar d'obrer que de físic nuclear per a la NASA com per a doctor a la Universitat de Georgtown (com l'Aznar), el que sí que és una indignitat és no voler treballar.
Per als què estan allí per obligació: Parleu amb la vostra família i digueu-los que voleu treballar, segur que després de moltes hores de d'intercanvi d'opinions aconsegueixen comprendre la vostra situació.
I els que volen seguir estudiant, aquests no tenen excusa. No tinc paraules.
Així, que a tots els que treuen una nota inferior a un 4 o un 3,5 com a norma general, que és replantetgen que coi fan al centre.
Moltes gràcies i espere que entengau la meva posició al escriure aquest comentari i el perquè del meu Pseudònim...
PD: Molt bonica la web.

~~~

Enviat per ELOI VICIANO FORNES (Contact, Page)
Data: March 23rd, 2006, 20:16

el meu nom es eloi viciano fornes,soc alumne de 2 de Batxibarat(cientific)del IES Maria Ibars de Denia i teu escric duna forma q tots santeren, estic sorpres per l'escrit q as posat xDD es veritat q nia gent a la teua clase q deuria estar fen pasterades desde fa anys pero nia gent q sesforsa dia a dia, eixa gent no mereix ser rebaixada com as dit ades, pero be, jo trobe q el problema no es dels alumnes sino del sistema educatiu q nia actualment pero be, soles soc un miserable alumne com tu i com la gent q TREU 4, I TESCRIC ASO AMB TOTES LES FALTES DORTOGRAFIA POSIBLES, per q si q es pot pasar el baxiller fent faltes dortografia i treguen 4, anim amics q els burros arribarem a la uni,

pd: miguel angel sarda fes classes de ortografia a les sesions de filosofia i etica XDDDDDD

~~~

Enviat per Alumne de 4t d'ESO (Contact, Page)
Data: March 23rd, 2006, 21:30

Població estudiantil de Pedreguer, això que esteu dient no sols abarca al Batxillerat, sinò que és un problema molt més greu que sobretot aquest any s'està veient en TOTS els cursos de l'Institut. A Quart d'ESO, on em trobe jo ara, n'hi ha prou varietat, però molts tenen més de 16 anys i no se'n volen anar de l'Institut perquè diuen que volen aguantar fins a que els tiren per tal de passar més temps sense fer feïna. La resta de cursos, per unes causes que encara no acabe d'entendre, es troben en el fracàs escolar absolut. Tots (amb poquíssimes excepcions) suspenen més d'una assignatura, amb una mitja de 3 més o menys per alumne. Tercer d'ESO, sense anar més lluny, s'ha convertit en el curs maleït, temut per tots els professors i del que uns pocs privilegiats passaran sense dificultats (més bé ningú diria jo).
I en Primer de l'ESO, on els alumnes tindrien que posar-ho tot de la seua part per a adaptar-se a una manera diferent de treball a la que havien tingut anteriorment, passen de tot

~~~

Enviat per Alumne de 4t d'ESO (Contact, Page)
Data: March 23rd, 2006, 21:33

Què els passa als estudiants d'ara? És què la societat els ha convertit en màquines, els ha fet perdre l'esperança d'aconseguir un futur millor? Reflexionem-hi si us plau, reflexionem-hi ^^.

~~~

Enviat per Blai (Contact, Page)
Data: March 23rd, 2006, 21:43

Pel que es veu el meu article ha alçat polseguera (fins i tot el debat ha arribat al PUB Quatre Estacions) i voldria aclarir unes coses:
Pareix que justament qui no hauria d'haver-se sentit al·ludit ho ha fet, m'explique: la meva intenció NO era ofendre a les persones que estan al batxillerat i a pesar d'estudiar "com a negres" (i disculpeu-me l'expressió) no aconsegueixen bons resultats, no!. Jo simplement volia deixar clara una realitat i repeteixo una realitat que hi ha a l'IES i aquesta és que hi ha gent a 1er de Batxillerat que està allí i pareix que no vol estar-hi (però si ningú els obliga!!!). ¿Per què estan allí si no obrin el llibre en tot el tema?, ¿per què estan allí si no els agrada?, ¿no hi han més alternatives com els cicles formatius?.
Pense, que si una persona té interès per fer una carrera o per aprovar el batxillerat, aquesta persona ha d'intentar aprovar totes les assignatures, encara que no li agrade estudiar, però almenys obrirà els llibres i estudiarà.> segueix>

~~~

Enviat per Blai (Contact, Page)
Data: March 23rd, 2006, 21:53

>segueix>. Si aquesta persona estudia i s'esforça per continuar endavant, encara que no ho aconsegueixi, NO hauria de sentir-se al·ludida pel meu article (si no és que pensa que algun professor pot haver-li pegat una empenta).
A més, el tema de les faltes d'ortografia i de la coherència té fàcil solució: LECTURA, LECTURA, LECTURA, I MÉS LECTURA i si no es vol agafar la lectura com a diversió, que s'agafe com a medecina.
Bé, el que més m'alegra de tot és que el meu article haja alçat polseguera (cosa que inicialment no pretenia, però que ara ja no té volta enrere) i que la gent parle sobre un tema d'interés general i que ens hauria de preocupar a tots. Gràcies a TOTS pels comentaris. ;-)

~~~

Enviat per Atakant (Contact, Page)
Data: March 24th, 2006, 14:33

Qui te mes merit? Una persona que sap fer xulletes i ho aprova tot amb xulletes? (a la meva classe o fan tots menys jo, sta comprovat) o una persona que no aprova pero ho intenta sense fer trampa? (com molta poca gent), matreveixc a dir de que tots els que les an aprovades totes an fet xulles, i moltes.
Ademes, que mes vos dona si ania gent que prefereix viure la vida i disfrutar d´aquests anys antes de amargarse estudiant?.
Anian coses mes importants que els estudis, ademes, gent que esta al institut que no aporta res es per que l´obliguen a quedarse, esta buscant valor per anarsen o espera recibir informació sobre altres posibles ixides de futur.
El futur esta asegurat cuan tens el graduat?, ja vos dic que no, ademes, sempre es poden fer cicles o treures la ESO als 18 anys.
No m´agrada que la gent siga tant cotilla com per anar jusgant als mals estudiants, eixe alumne de 4 d´ESO dels posts anteriors puc asegurar que fa xulletes, aixis que calle la boca perfavor ^^.

~~~

Enviat per Atakant (Contact, Page)
Data: March 24th, 2006, 14:37

Jo soc un mal estudiant de moment, encara no vaigc a jugar a esta merda de joc que es "la vida", jo sols dir que no vaig en contra dels bons estudiants (jo soc mal estudiant) pero domes dir que val mes un estudiant onrrat que un estudiant trampos (perdoneu les faltes d´ortografia, soc un mal estudiant).

~~~

Enviat per Atakant (Contact, Page)
Data: March 24th, 2006, 14:55

Tampoc estic d´acord de que ania gent que an tret el graduat a altres instituts fent molta menys feina que jo i aixis asegurantlos un futur millor, mes prompte i an menys esfors, no es just, odie al profesorat que regala els aprovats, aixis. Quina diferencia auria entre un alumne amb graduat d´un altre institut i un mal estudiant com jo? NINGUNA.

~~~

Enviat per Aida (1r de Batxiller) (Contact, Page)
Data: March 24th, 2006, 17:25

Personalment estic d'acord amb els comentaris fets per Blai, encara que jo no siga la millor estudiant. Pense que el problema ha sigut referir-te molt directament als teus companys de classe inclosa jo. Aquest problema que reflexes en el comentari forma part per no dir tots, casi tots els instituts.
Pot ser el que més m'ha moltestat ha sigut el comentari d'un futur de ingnorants, personalment conec moltes persones sense un pel de ignorant, els quals no tenen cap carrera, i pot ser ni el graduat. Pense que no tens que treure deus per donar-te conter d'on estem clavats, pot ser un peo veu millor el que passa en aquest món que deu polítics. Cosa que fot!
La meva família no ha tingut la sort de estudiar carrera ni res per l'estil, pero no els vec res de ignorants ja que ells m'han mostrat el món com esta i el que passa en ell i per aixó no cal estudiar. Pot ser tots no arribem al mateix lloc, ja que tots no som iguals, pero som persones les quals merexem un (segueix)

~~~

Enviat per Aida (1r de Batxiller) (Contact, Page)
Data: March 24th, 2006, 17:30

(segueix) respete ja que no pense que hi haja ningú més que els altres.
Al final el que compta, es que s'apigues enfrontar la vida, saber portar una casa, mantindre i educar una família, relacionar-te amb altres, al mateix complir amb la feina siga quina siga. No cal treure deus per a no ser ignorant.

~~~

Enviat per Blai (Contact, Page)
Data: March 24th, 2006, 18:33

Gràcies pel comentari Aida.
Estic d’acord amb tu en tot el que dius.
La cultura (agafant cultura com a antònim d’ignorància) no és inherent a un títol, és clar que no: pot haver-hi persones amb desenes de títols i que siguen perfectes ignorants del món que els envolta, i al mateix temps pot haver-hi persones sense cap de títol, que hagin deixat d’estudiar perquè no els agradava i que siguen admirablement cultes i brillants, ja que s’interessen per tot allò que els envolta.
Ara, persones que no estudien gens per a un exàmen (estant en batxillerat), persones que "passen" de les assignatures, persones que en sentir la paraula llibre es senyen (com si algú hagués invocat l’aparició de satanàs), crec que tenen major possibilitat de caure en la ignorància (pot ser ho facen o no) que persones que s’esforcen per aprovar les assignatures (ho aconsegueixin o no), persones que llegeixen, persones que fan cas a la dita de que "el saber no ocupa lugar"...
>>>>segueix>>>>

~~~

Enviat per Blai (Contact, Page)
Data: March 24th, 2006, 18:34

>>>>>segueix>>>>>
Com bé dius, pot ser no he fet bé referint-me directament als alumnes de la meva classe, però no podia comentar cap altre cas ja que aquest és el que millor conec (repeteixo, si he ofès algú li demane disculpes, que sàpiga que la meva intenció no era ofendre’l a ell personalment, sinó simplement expressar una realitat que existeix).

~~~

Enviat per alumne i/o (Contact, Page)
Data: March 25th, 2006, 16:47

El primer que s'hauria d'haver fet abans de res hauria d'haver estat corregir aquest "miserable" text (en paraules del propi autor). Encara en falten algunes per corregir, animat!!!
http://img155.imageshack.us/my.php?image=11uu1.jpg

~~~

Enviat per juas (Contact, Page)
Data: March 25th, 2006, 16:50

trobe q a fet mes faltes q al Viciano i tot
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

~~~

Enviat per Sergi (Contact, Page)
Data: March 25th, 2006, 18:41

Trobe que havia quedat clar que això de les faltes ortogràfiques només era un aspecte de la qüestió. Llegiu el penúltim article, plis. Però no està malament: encara s'ensenyarem alguna cosa i tot, tu.

~~~

Enviat per Blai (Contact, Page)
Data: March 25th, 2006, 19:16

Jejejeje... nemo perfectus est.
Em pareix que l’ús dels interrogants ja no se m’oblidarà mai (xDD).
Per cert, en la correcció de l’article hi ha una correcció que no m’acaba d’encaixar. Per què l’expressió “afavoresca” és incorrecta?

~~~

Enviat per Sergi (Contact, Page)
Data: March 25th, 2006, 20:08

Perquè han emprat un corrector que només reconeix el català occidental: la tècnica tampoc no és perfecta. xDDDDD

~~~

Enviat per alumne i/o 'persona' de 2on (Contact, Page)
Data: March 26th, 2006, 23:30

No els he utilitzat mai els correctors aquests, però no em molesta que se m'acuse de coses com esta. Sols era una apreciació d'estil, doncs no és recomanable barrejar diferents variants dialectals en un mateix text. Si ens fixem possiblement hi hagen (o hi hagin) altres puntualitzacions d'estil. Quant a l'opinió, sols diré que no la compartisc (compartesc) 'totalment'.

~~~

Enviat per in bino, beritas (Contact, Page)
Data: March 27th, 2006, 12:48

la hortografia no es lo mas hinportante que ai en nuestras bidas, ni nos da la felisidá pa siempre. Yo no kreo k kwando alguien tenga 1 horgasmo se pare a pensá si se está corriendo en "ahhhhhh, ahhhhhhhhh" o en "haaaaaaaaaaa, haaaaaaaaaaaa". O quando tenemo set no penzamos en ahber ganao 6 juegos d´un partío de tenis, sino que no apetese una buena serbesa (que no es de serbia). Pa ke coño sirbe la ortografia, esa? Intentaz tokar unha partitura muziqal zin zu "hortografia" i beréis k mierda de rezultado. Hablar tos sabemos, pero i ler? zabemos ler?

~~~

Enviat per Estàs que t'el dic... (Contact, Page)
Data: March 27th, 2006, 20:25

El què més m'agrada és la "originalitat", "dedicació" i "respecte" que es desprenen d'alguns comentaris...
(Anotació, si no recorde mal, les cometes s'usen per marcar la ironia, no? Experts de la llengüa (com 'alumne i/o') rectifiqueu-me si no és així).

~~~

Enviat per in vino veritas (Contact, Page)
Data: March 28th, 2006, 0:59

He de sentir-me al·ludit?
T´enganyes en això que dius de les cometes i la ironia. En eixe aspecte, l´has clavada fins el fons...

~~~

Enviat per Sergi (Contact, Page)
Data: March 28th, 2006, 15:18

No és irònic qui vol, sinó qui pot. La ironia (la bona ironia) no cal d'indicadors que avisen: "ei, que ara va una ironia!". Seria com si un poeta ens diguera: "alerta, lectors! Al primer vers teniu una metàfora, a la segona estrofa un quiasme i acabarem amb una bonica sinècdoque". La ironia necessita d'un bon escriptor (per això jo no m'hi dedique), però sobretot d'un bon lector, d'un lector amb el grau d'intel·ligència que han demostrat molts dels nostres comentaristes (ei! açò últim no és ironia... o sí?).
[Per cert, amics i/o amigues anònims, tant us costa identificar-vos? No tingueu vergonya, que no passa res... Almenys deixeu l'email: simplement per agrair-vos la participació, com he fet amb aquells que l'heu deixat... Salus et respublica!]

~~~

Enviat per avunculu (o no) (Contact, Page)
Data: March 28th, 2006, 19:39

Envanit i amb cara de pasqua m'he quedat en llegir aquesta sucosa polèmica que com la marea a vegades es mostra en pleamar però, que sàvia com la natura, també té moments en baixamar.
Dignifica aquesta controvèrsia als qui l'han encetada i a qui li dona continuitat.
Per aquest camí, el del debat, em trobareu sempre amb vosaltres. Per ara no hi participe, sols em congratule.

~~~

Enviat per Fortuna Audaces Iuvat (FAI) (Contact, Page)
Data: March 29th, 2006, 10:45

Participe per al·lusions en aquest batxidebat de batxibarat (ara batxiregalat)per felicitar, en primer lloc tots els partiopinants-anticipants. Tots participen de raó, tot i que no tots sàpiguen perquè.
Trobe a faltar una persona que podia estar a l'altura dialèctica del debat: paradoxalment va abandonar fa un temps. S'ha perdut només aquesta "polseguera", però suponc que serà feliç, digna, bona persona, faenera, etc., sense haver continuat estudiant. D'ací convide a tots els que vullguen a seguir el seu exemple i triomfar en la vida com més prompte millor. Més endavant podran fregar-li pels morros a algú, i amb tota la raó del món, que la felicitat no consisteix a saber més, potser al contrari. De fet, aquest algú només podrà ser més lliure.
POST ESCRIPTUM: bISIAno, pots dir-me si és igual qualificar com APROVAT que com HA PROVAT, però, i si l'examen és furtat?

~~~

Enviat per DEIXEBLE DEL PALANCA (Contact, Page)
Data: March 29th, 2006, 14:57

ole ahi!!! és un galàctic de les lletres!!! jo no estic a l'altura dialèctica,sols sé que no sé res,(com deia el meu parent sòcrates de l'antiga grècia) per això vaig a l'insitut per ensenyar-me, però be, salut i força al canut i el que no tinga herba que es toque la verga!!!

~~~

Enviat per Prefereixo_No_Dir-lo (Contact, Page)
Data: April 6th, 2006, 23:57

Fea temps que no entrava... He entrat perquè he sentit parlar d'un tal 'Estàs que t'el dic...'.
Sergi, Jose i Blai ja saben qui sóc (crec).
Doncs bé, sols una cosa: No em copies l'estil del nick, és sospitosament paregut al meu!

~~~

Enviat per Prefereixo_No_Dir-lo (Contact, Page)
Data: April 7th, 2006, 0:00

Ara que estic demane disculpes per què m'he adonat de que tinc moltíssimes faltes d'ortografia en els meus posts! Intentare (ups, rectifique:) Intentaré fer-ne menys a partir d'ara.
I una altra cosa, faré cas a Sergi i donaré una pista del meu nom, vinga a veure si ho endivineu:
Comença per 'Jo' i acaba per 'an'. Qui sóc?

~~~

Enviat per Blai (Contact, Page)
Data: April 17th, 2006, 21:23

Pareix que aquest debat ja s'ha acabat.
Sols em queda lamentar que ningú ha gosat fer-me cap comentari directe (és a dir, cara a cara) sobre l'article. Pareix que els dies que vaig faltar a l'institut tothom en va parlar (ja siga bé o malament) però quan vaig tornar ni tan sols un simple comentari (bé, he de dir, que algunes persones m'han mostrat el seu suport), però ningú ha gosat plantejar una oposició clara a l'article, no se, serà que no tenen cap argument per refutar el meu article?, serà que quan van malparlar de l'article encara no l'havien llegit?, serà que l'únic que saben fer és dedicar-se a l'ofensa personal (perquè jo no vaig ofendre ningú directament, amb noms i cognoms, mentre que ells si que ho han fet)?, no se, segurament ara també m'equivocaré (i crec que ací no fan falta les cometes per tal d'indicar aquesta ironia, xDDDDD).
Ha estat un plaer discutir amb tots els que han criticat el meu article, gràcies a tots pels vostres comentaris.
Salve amici!!!

~~~

Fes un comentari

Tornar a l'article | Inici

El Bloc



Calendari

<<   October 2018    
SMTWTFS
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31    

Sindicació

Notícies de l'antiguitat

Allotjat en
ZoomBlog

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.